Rapport från en snöigt Leksand

Jaha...nu är vi här...resan i min nya bil gick så bra. Fem personer + packning...inga problemas!
Tog sovmorgon till Kl:10:00 och sen käkade vi en rejäl grötfrukost. Tog badgrejerna med och åkte till Leksands simhall och lyxade till det med att gå relaxen...! Där får man eget omklädningsrum, handduk, badrock och så finns det bubbelbad!

Sen vart det bråttom hem för Julia & Janitha ska på fest i Vikarbyn..en sväng dit med bilen och far följde med för att kolla in min nya pärla"humlan".
Sen hade jag sån tur att far ville tanka min bil...Tusen Tack för det...han är för snäll han :-)

Kolla vad mysigt det är där:

 Jag & taki bubblar

 Janitha

 Relaxen
#1 - - Linda:

Fan vad mysigt det där ser ut då, men när åker ni hem då? Åker ni förbi Falun imorn (om det är då ni åker hem) så stanna vid Ica MAxi=) Jag jobbar 13:00 - 19:00 i delikatessen.



Kramis

#2 - - Ann-Sofi:

Åh, vad mysigt det där såg ut.

#3 - - Linda:

OKej men då gick båda våra favoriter vidare då=)



Kör försiktigt hem sen.