God Morgon

Idag var jag extra pigg på morgonen...fas jag bara sovit i 6 tiimmar....! Idag blir det träning med Sofia...abs and ass. Sen på em ska jag underhålla mina pensionärer mellan 17-21 så jag kommer missa lets dance idag :-(
Får försöka ha TV´n på därborta så man kan glutta lite. Imorgon blir det Valentime´s bowling och middag på stan..trevligt!
Ha en bra dag allihopa!
                             
 
#1 - - ella:

ja fast den såg ut som en vanli vinflaska;)men är plast .han sa miljövänlig?när blev plast d?

kan ju vara bra kanske som du sa att ha med ut.

ja skönt han e bättre iaf=)hoppas du år en fin helg;)

#2 - - ella:

åh behöver träna jag med..hm ska nog köra lite övningar här hemma idag:P

#3 - - Linda:

Jaaa i den kan man hitta massor med smått och gott=)

#4 - - Helena:

Tack för svaret, då får vi snart se om det var rätt! Ha en fin fortsättning på fredagen!