Dagens middag och lite blommor!

Då har den här dagen gått till sin ända och inget nytt på himmlen.
Har inte gjort något idag, var inte med och lagade middag för det tyckte min sambo att det inte passade att jag gjorde i mitt skick och med min sjukdomsbild.(smart tänkt..fniss)
Börjar dock känna lite aptit och i Linas matkasse så var det fisk (Kummel) som skulle lagas idag.
Kokt fisk i paket är nog bra att belasta magen med tänkte jag så jag tog en portion och lyckdes iallafall få i mig lite.
Nu sitter jag här och mår illa igen...men hoppas att jag känner mig bättre imorgon.
Blev lite uppiggad av fräscha blommor till vardagsrummet iallafall :-)





 
#1 - - spassova:

Sv: A girls gotta do what a girls gotta do! Orkar inte ha jättemycket plugg på en och samma vecka så jag gör lite nu, en timme är inte så farligt. :)

Hoppas du blir bättre!

#2 - - Anonym:

Hu, vad trist att du är magsjuk!

Idag har jag faktiskt kört till jobbet, blev två ggr den här v. Men jag tycker det är ganska skönt att sova på bussen så jag tar bara bilen nån dag i v.

Igår hängde AM min nya foundation på dörren så jag får väl testa den vid nästa sminktillfälle. Upptäckte den först imorse när jag gick, suck.

Kram kram

#3 - - Frida:

Hej!

Tack för kommentaren och tack för tipset!

#4 - - ella:

fina blommor=)hoppas du mår bra snart å får en fin helg=)