Snökaos idag!

Först var pendeltågert försenat när jag skulle till jobbet....sen när jag skulle åka hem så var det oxå försenat...suck...en timme tog det från det till att jag kom till centralen tills vi landade i trångsund.
I sådana stunder(men endast då) önskade jag att jag bodde i stan!

Ringde hem och sa att jag var försenad så jag bad ungarna laga mat! Don lagade mat och Julia dukade, Adam fick skotta snön ifrån gården. Gissa om det var skönt att komma hem till nyskottat och nylagad mat!

Ska slå in några julklappar och sen är det bara en dag kvar att  jobba på veckan...om jag inte räknar med lördagen då jag ska jobba 13-21 på Kullagården.
Det blir det sista passet där för iår, och ska inte jobba där mera förens i februari.

Tänk idag så är det bara 10 dagar kvar tills vi åker till Thailand...wiiiiie!

Är det ngn av er som har skype föresten?
Och far...nu då det här är inte några 10 cm...det kan jag bara säga :-)





#1 - - Lena:

Vi har Skype.