Julklappar..

Idag har jag jobbat lite på Kullagården...det var lungt om än några som var lite oroliga.
Kanske är det julen och kylan som gör sig påmind och de klara stunder som trots allt finns hos dem då& då gör att de känner sig lite olyckliga och vill hem till sina anhöriga.

Kan meddela at tMargit nu är hemma och att det inte var en hjärtinfarkt? Något med kotkompression eller ngt pluss ett högt blodtryck som hon nu får medicin för!

Har köpt lite julklappar på lunchen och slog in ikväll...har en massa jag ska köpa till så det tar en stund, men det är mysigt!
Jag ska köpa julklappar till:
Taki
Mor (klar)
Far
Christopher OM DU LÄSER DETTA SÅ SKRIV ÖNSKELISTA....
Jossan
Julia
Don (klar)
Adam (klar)
Robin (klar)
Rickard (klar)
Margit(klar)

Jag har ju granen redan pyntad och klar så nu fylls det bara på med paket under.
Föresten så har det snöat mycket här i stan ,lägger upp ett kort så far kan se HUR mycket!Hur mycket har ni?

Lägger oxå ut en bild på spikmattan :-)

Tjingeling på er!





#1 - - Morfar:

Vi har fått ungefär en dm snö, jag skulle nog också kunna skotta ihop en sån driva som du har !

#2 - - ella:

m ska vara hos syrran=)nu ska ja ut i 11 minus!=)