Natti Natti efter en trevlig kväll!

Nu så är ordningen tillbaka i huset efter att ha haft jobbet här,inte för att dom stökade ner eller så men det blir ändå lite fix & trix!
Tommy & Jag tyckte dock att det var "lite" panchovarning på alla men ibland blir det tidigt och ibland sent!!
Sven-Åke om du läser detta så är jag säker på att du hade varit kvar till sist...fniss!

Vi passade oxå på att fira Sus som fyller år på måndag, hur mycket/lite får ni fråga henne själv om. En dam avslöjar ju aldrig sin ålder..hehe!

Haft en jätte mysig em/kväll och jag tror att alla tyckte att det var trevligt och maten var uppskattad.
Jag hade gjort porterstek och ugnsbakade potais/morötter/rödbetor och så förståss en greksallad.
Efterätt vart det en kladdkaka med grädde och far´s goda leksandhallon!

Kv'ällen avslutades med att Taki kom hem och så satt vi ute i Beduinlägret och mös en stund!

Tjingeling på er alla underbara människor!













#1 - - Linda:

Goood natt

#2 - - Sven-Åke:

Klart att jag följer MarieAngels liv, lite så här på avstånd. Ser ut som en trevlig och smaklig tillställning.



Men vad menas med "panchovarning"?