Kattmat på HELA golvet

Måste berätta vad somhände påjobbet...susanna vår jurist fick ett paket och det var sorterat i posten tillmig för det stod Hem & Hyra på det så jag ringde Susanna och sa att hon hade ett paket i sitt fack nu. En stund senare kom hon ner och visade vad det var...ett påskförkläde som ngn snäll läsare anonymt skickat till henne...det var väl för gulligt.




Jobbat halvdag idag och tränat och när jag kom hem var jag tvungen att sova en timme pga av en viss person ringde klockan 04:30 och sen somnade jag om högst en halvtimme efter det.

Sen var det dags att ta itu med städningen...när jag höll på i 140 knop så hoppade zelda upp och skulle ha mat, och en smärre olycka hände.
All torrmat ut på golvet...suck...tänkte att det var dumt att dra in det i centraldammsugaren så jag skulle hämta sop-skyffeln...jaha..var var den då?? Joo den har Taki ställt ute och här regnade det idag så vips fick det åka in i centraldammsugaren.

Taki tycker att vi ska spara el så han hängde ut handdukar på tork ute i måndags och jag kan säga att dom inte blivit torra än.
Tanken var god men....fniss!

Nu ska vi snart  laga mat...väntar på att kocken ska komma hem från puben och affären.

Vi hörs.