Taki's vikt..

Idag gick jag från stan till skanstull för att jag hade sett i Metro på morgonen att de sålde billiga träningsskor på IGOR Sport på Götgatan. Väl där så hittade jag dem direkt 300:- ett riktigt kap tycker jag och snygga är de oxå.

Kom in genom dörren och möttes av en glad Taki som meddelade att han nu vägde 95,4 kg.
Av med jackan och in till badrummert där allt skulle av...t.o.m armband och kalsonger....Jodå mkt riktigt 95,4 kg stod vågen på.(Sorry Markus men nu får du se fötterna igen, hihi!)

Vi lagade Potatis och köttfärsbiffar och kokta morötter med lingonsylt till, riktig husmanskost! 

Sista bilden är på vårt köksbord...så här ser det ut när jag bloggar oftast...kaffe-mysbelysning-(just idag After Eight) och lite musik i bakgrunden.

 Dagens skofynd...



 Dagens matchvikt!

 Dagens Marie!!
 Dagens Blogg!!
#1 - - Taki:

Vilken mysig blogghörna! Jag tror bestämt att jackan i hallen hängt där i 1 vecka.Taki han är duktig han. Hur bär han sig åt ? Att alltid vara glad och samtidigt gå ner i vikt

#2 - - Marie:

Vad du gnäller???HAr du kollat på trappen vad som hänger där?