Intervjudags!!

Idag har jag tränat Abs & Ass vilket betyder Mage & Rumpa...går till så att vi cirkeltränar på 6 stationer. 1 minut på varje station och 3 varv.
Uppvämning och extra magövningar tillsammans och sen stretch...alles klar på 45 minuter. Det gäller att vara effektiv.
Var sen på hälsoundersökning på em...svar på detta erhålles 1 okt, så det är väl bara att vänta och se hur länge man får leva...haha!

 Har kommit på en ide och först ut att vara med om denna ide blev Victoria, nga frågor och sen en bild på intervjuoffret...fler kommer att intervjuas!


Namn, ålder, ort och arbete/skola?

Victoria Ter-Borch, 16, Trångsund, Östra gym linjen sam/beteende (År 1)


Hur känner du familjen Häggström/Callias?

Adam och Julia är mina äldsta barndomsvänner sedan jag var 2 år.


Vad är ditt drömyrke?

Prinsessa


Om du fick byta liv med en annan person en dag vem skulle du vilja vara då?

Angelina Jolie för att jag bara älskar henne.


Om du vann 1 Miljon vad skulle du göra med pengarna?

Egoistisk och köpa det mesta till mig själv men donera lite till Rädda Barnen

Tack för att du svarade på mina frågor :-)


Bild på Victoria:


Måste också lägga in nga bilder på katterna...klicka på dem så blir de större...!!