Smakfullt Bar & Kök

Då var det lördag morgon/fm orkade inte skriva igår för det blev lite senare än jag trott.

Så här såg vi ut idag jag min Taki
     


I vilket fall som helst så tog jag mitt personliga rekord igår på stegräknaren....21 358 steg...yeah! Gick blandannat från norrlandsgatan till gullmarsplan. Är det bara fint väder så...
Sen hade Anders & Annika ordnat after work ...Mycket trevligt...nedan bilder på oss och ite mat..allt var supergott och fint upplagt!

Annikas dotter Frida och hennes kille har en egen restaurang vid årstadahl.


Dubbelklicka på de små bilderna.....




Visst ser det smarrigt ut? De gör tom sinegen korv. Inget halvfabrikat här inte utan det var som en gourmerestaurang.
Här är vi alla som var där.


Ikväll ska vi till loppan & maria för hon fyller 35 idag...!