Onsdag...en alldeles vanlig onsdag....!

Idag gick jag till pendeltåget...sen vart det jobb fram till lunch. Träning som vanligt med "kettlebells" och sen gick jag till södra station efter jobbet. Tittade in i ett par affärer på götgatan...hittade dock ej vad jag sökte...svarta overknee strumpor med en röd kant upptill. Nu verkar det vara rosa och jag menar inte gammelrosa utan 80-tals skrik rosa som gäller...!

Jossan och Robin kom hem och sov över. Föresten så har Jossan varit och provfilmat för en långfilm...jag säger inget mera förens vi vet om det blir ngt..men ni kan väl hålla tummarna?

Taki stackarn har ont i örat så nu har jag sagt till på skarpen...GÅ TILL DOKTORN...och det ska han visst i morgon bitti, om jag får upp honom. I morse talade han i sömnen...
-Gå upp nu Taki
-Jag är vaken
-Kom ner då?
-Tyst jag pratar med min mamma i telefon...
(vilket han inte gjorde..eller kanske i drömmen)








Jag & Zoda myste lite: