Besök av polisen

Herregud.....jag trodde jag skulle dö när jag klev ur bilen kl: 21:15 utanför huset.
En polisbil svänger upp efter mig och ut kommer 2 poliser och säger...


-Det gick lite fort där va?
-Va??..säger jag
-Joo det gick väl lite för fort säger dom igen
-Kanske lite säger jag, var då?
-När du svängde in från trångsundvägen mot aniaravägen...
-Ojdå... säger jag...förlåt så mycket, hade väl lite bråttom hem..
-Vi trodde att du försökte köra ifrån oss och smet in där..
-Verkligen inte sa jag, men jag hade väl lite bråttom kanske säger jag
-Men nu ser vi att du bor där så det är ingen fara...Hej Då!!

Till saken hör att jag hade kameran i högsta hugg när jag körde bilen(inte bra jag vet) för att se om jag kunde få en bra kvällsbild. Så när jag körde på i min normala"snabba" takt så glömde jag bort att jag skulle svänga in mot Aniaravägen.
Jag kan inte annat säga att jag faktiskt skäms lite...samtidigt som jag började skratta när jag kom in i huset. Är man lite Wild and Crazy så är man. Vore ju tråkigt om ALLA dagar såg lika ut!!!

Här är bilden jag tog(för övrigt den enda som blev ngt)...haha!


Nog om detta...Idag har iallafall Taki varit hos doktorn..(äntligen) det var hörselgångsinflammation var det så nu går han på pencillin.
Han vill inte riktigt erkänna det men han tycker oxå att det är mysigt med våra kattungar...bildbevis nedan:



#1 - - Taki:

att du alltid ska åka för fort. Jag är lite trött på att polisen jagar dig. Du o Adam i ett nötskal, hehehe