Slaget vid Lutzen 1632...

...har vi firat idag. Vet inte riktigt varför men vi gjorde det med ett restaurangbesök på Grekiska kolgrillsbaren på Ringvägen...nära södersjukhuset! (tack SUS för det)

Det var underbart gott och kan rekommenderas!

Köpte dessutom ett par skor på hemvägen...så billiga så jag kan inte ens säga vad de kostade :-)
Dröm sött mina vänner!!










#1 - - Linda:

Åhh herregud så gott allt såg ut=)

Ja jag hade i bacon åt han för jag hade inge fläsk men gjorde halva plåten utan åt mig=)



God Natt

#2 - - ingalill:

Vad ni gottar er, men det är bra lev livet och njut. Taki du blir mer och mer lik pappa Girgos, du är jättefin, ja du också Marie. Ha en bra helg kram ingalill

#3 - - Linda:

Utlottningen är avslutad men du får hålla utkik efter fler=)

#4 - - Kosti:

Ja jag håller med min mor, att ni gottar er alltså :)

Jag kikar ofta in på din blogg Marie. Tycker det är jättekul. Kul oxå att se alla bilder. Går du alltid omkring med kameran eller är det mobilen som gäller?