Nya glasögon och reda för fredagsmys!!

Hello folks!!

Äntligen fredag!! Mötte upp Jossan i Trångsund och vi tog ett glas vin på puben, Handlade lite(Jossan var tvungen att betala allt..hehe, har glömt plånboken på jobbet i träningsväskan) och sen hem och dags för fredagsmys...!

Har tränat 3 ggr denna vecka så jag känner mig helnöjd med det!

Benfri fläskkoteltt marienrad i ugnen och Kantarell & Bearnesås.
Till detta pommefritt...onyttig men gott! Med en fritös som vi har blir det bara sååågott!

Idag har jag föresten hämtat ut mina nya terminalglasögon....vad tycker ni? Själv tycker jag att de är vrålsnygga!!

Sitter och väntar på Taki nu.....skynda dig hem älskling...!

Dagens middagsgäster:

Marie & Taki
Jossan
Don
Julia & Janita

Tjingeling!!





#1 - - Optican:

Jättesnygga brillor!



/Åsa

#2 - - silly:

skitfula ! men ja gilla bordet