Nu är Don in the house again

Skönt att Don har kommit hem igen och inga synliga skador tack & lov.
1:a middagen med alla sex hemma på tre månader...! Everything is back in order.
Idag hade vi styrelsemöte på jobbet och egentligen skulle det vara mellan 14-18, men effektiva som vi är så slutade det ca: 16:15, skönt så man kom hem i tid. Var på apoteket och hämtade ut astmamedicin till Julia....jäklars så dyrt det är...

                   

Nu ska jag plocka ihop katthagen som snälla Annika har lånat ut till mig! Sen ska jag försöka städa lite, vet inte riktigt i vilket hörn som städlusten har tagit vägen, har ni sett till den? Näää.... trodde väl det!

Sporrad av en blogg som jag läste nyss om ett samtal vid ett middagsbord så sa Adam att han skaffat ett jobb snart...
Jaha var då sa vi?
Någonstans där ute i amosfären....haha...man kan undra var den ligger?

Tack till Kosti för din uppmuntran...Taki ska hjälpa mig att ta den till en 3:e bilverkstad....så får vi se....!