Glömde kameran :-(

Igår var vi och firade Linda som jag sa och på väg dit....kommer jag ihåg att kameran ligger kavar på jobbet......xxx oxå!
Iallfall fick vi fläskfile med gorgonzola sås....mumsigt. Och jag hade köpt en väska , plånbok och ett halsband till henne. Hon gillade det...tyvärr finns inga bilder på detta men den bild som finns är när vi fick besök vid halv fyra igår och tänkte att nu är det ju fredag så vi kan bjuda på ett glas vin....jooo det kunde vi efter att vi fått skära loss vinet från kylskåpet..haha.
Dessutom fick vi slänga en massa gammalt som hade gått ut.

Idag har jag varit och hämtat kameran på jobbet, postat mors skor som hon glömde här och kastat skräp på grov tippen.

Nu ska jag kasta mig en i duschen och göra mig iordning för Bowling med tjejerna...sen ska vi käka och sen ????
Helt plötsligt ska alla killar oxå ut och spela bowling...ja de kan väl inte vara utan oss en enda kväll...hihi!

Imorgon kommer bilder på det.

Ha en bra lördagkväll mina vänner!!