IDOL Fredag igen!!


Tänk vad tiden går fort...tick tack, tick tack. Sitter just nu och kollar på IDOL...om inte han (Kevin) vinner så vet jag inte...
Tänk på orden som han sjunger...IF TOMORROW NEVER COMES!!! Varför ska vi leva för morgondagen när vi inte vet vad som händer imorgon? Jag menar INTE att vi bara ska leva i nuet men ibland tror jag att vi lever FÖR mycket i framtiden...pensionsspara, resa sen, när då sen?Inte ha  tid att träffa sina vänner...mm mm!

VAD är det vi har tid med då? Jooo, städa, tvätta, jobba, och på utsidan försöka få ett perfekt liv.
Är ett perfekt liv ovanstående?
Neej inte enligt mig iallafall, även om jag faller in i ovanstående fast jag inte vill så försöker jag att prioritera andra saker.
Ingen människa är perfekt och bara att erkänna det är en framgångsfaktor.

Jag har varit så arg , sur, och irriterad på en person (du vet säkert när du läser detta )men till slut så tänkte jag att när denna person ville ha kontakt igen och vad är jag för människa att gå på gamla meriter? Alla människor förändras och även jag!
Det är jag stolt över jag gjorde.

Nog med djuphet nu.

Idag åkte jag och hämtade Jossan & Robin hemma hos Robin, vi åkte och handlade sen lagade vi mat ihop. Det blev Tacos, Jossan fick bestämma.:-)

Nu nga timmar senare så har alla dragit åt olika håll.
Taki är på österjön på kryssning
Jossan & Robin åkte till Nicklas i farsta
Adam gick ut för att träffa kompisar
Julia är på fest i Solna

Stor Kram till er allihopa!!






#1 - - Linda:

Det låter bra det=)



Allt bra?