Dimma i morse

När jag gick till pendeltåget i morse vid 07:30 tiden så var det värsta dimman ute, det är mysigt men lite spökligt med dimma.
Jossan & Robin kom hem och vi käkade Takis köttförslimpa "italiensk" ngt nytt recept som han gjort. Det var mumsigt!

Katterna ligger & vilar så det är tyst och lugnt just nu.
Usch...hur ska jag kunna göra mig av med dem???? Jag måste...det vet jag.

Skulle bli glad om ni kommenterade lite då och då, kollar statestiken hur många som läser bloggen och igår var det många...jättekul!!

Idag börjar jag att lägga upp lite kort ifrån vårt hus hur det ser ut inne för de som inte vet det!
1:a blir vårt sovrum som jag gillar jättemycket!!







#1 - - Christopher:

Hmm, skulle gärna ta en av kissarna själv, men jag är inte så säker på att det är en så bra ide... -_-.