En låååång dag och det blir en lååång vecka!

Så här ser mitt schema ut denna vecka:
Måndag Jobb Hem & Hyra sen på lägenhetsvisning med Jossan på kvällen
Tisdag: Jobb Hem & Hyra, Träna, sen 17:30-21:00 på Stortorp
Onsdag: Jobb Hem & Hyra, träna och ska försöka bli laglig och byta mina däck till sommardäck
Torsdag: Jobb Hem & Hyra sen Stortorp 17:30-21.00
Fredag: Jobb Hem & Hyra sedan träna och vi jobbar halvdag:-). Taki åker till Västerås över helgen och är ngn intresserad av att sitta på uteservering på fredag efter min halvdag så hojta gärna till!
Lördag: 13-21 på Stortorp
Söndag: 7-15 på Stortorp, Taki kommer hem!
Lite chokad men ack vad den kommer att gå fort!
image30

Cykelfasten blev inställd 2008 men har nu återuppstått, tyvärr verkar det som om så få anmäler sig?? Why, dt finns ju ingen roligare fest? Jag förstår mig inte på människor ibland!!!
CIAO
#1 - - juliaaaaa:

you're a busy woman mom!
i love you

#2 - - Kosti:

Hej Marie!
Vilken trevlig läsning.
Ni verkar ha mycket skoj för er där uppe i huvudstan.

MÅSTE absolut ses snart :)

Hälsn. Kosti

#3 - - Anonym:

JApp det måste vi...Kram Kram