Taki i städtagen....och 2 roliga saker!!

Kom hem vid 21.00...de gick bra med gamlingarna idag!
Blev så glad när jag kom hem för Taki var i städtagen!! Han e duktigt han.

En kul grej var att en tjej kommenterat min Marie Fredriksson bild och lagt ut det på deras hemsida.Helt OK för mig!
Läs nedan vad hon skrev:

Postat av: Blanca

Hello, my name is Blanca Bk, and Im the webmistress of Littlemarie.net. A website dedicated to Marie Fredriksson. I would like to tell you that I taken your wonderful photo for our news/blog http://www.mariefredriksson.blogspot.com/ I hope you don´t care. So if you want to send to us a little text with your marvellous experience, it will be wellcome. Take care and thank you very much.

Den roliga grejen nummer 2 var att en tjej från Themini i grekland kommenterat ett kort som jag lagt ut på svärfar Ingvar och hans kompis Georgous och hon hade skrivit på grekiska typ min kära granne. Jag skickade ett mess via facebook och det visade sig att det var hennes familj som delar gård med Kicki & Ingvar!! kul eller hur?

Tjingeling!!