Lördag kväll & snart är det jul!

Idag var jag och köpte en julgran. "En riktig" Blir 1:a julen med Taki och riktig julgran. Han har tyckt att plast är utmärkt...barrar inte osv. Har gett med mig men nu i år så skulle jag bara ha en riktig gran, så det så. Kruxet när vi skulle ta in den nu på kvällskvisten var att vi har ingen julgransfot....bra jobbat Marie. Hade en förut men den har jag tydligen kastat...så nu får taki fixa granen i morgon själv. Jag ska jobba på stortorp mellan 13-.21 i morgon.

Jag har oxå lagt inn en anna stilmall i min blogg. Tycker ni att det var bättre eller sämre?

Har varit på vinden och och fixat ner lite mera julsaker oxå, kolla nedan.

Imorgon är det 4:e advent...vad fort december har gått. Nu är det bara sista klapparna som ska köpas...om jag fick önska en onödig pryl som jag vill ha i denna stund så skulle det bli den här: