Ledig dag...!

Sov gott inatt, tack gode gud för det.
Ställde klockan på 10:00, steg upp och tog det lugnt. Åkte till farta en sväng och köpte inte så mycket, men lite iallafall.

En ny mössa och smycken som jag ska ha på nyårsafton...vad tycker ni?
Om ni tycker att jag ler mycket så är det Taki´s fel...han sa hela tiden le mer...mer....mera....!!

Var och klippte, färga och slingade mig hos Tina´s hårsalong!
Skönt att vara nyklippt och inte ett grått hår så långt ögat når, hihi! Skönt att ta hand om sig själv oxå och inte tänka på någon annan!
Middagen var  oxåklar när jag kom hem...skönt!
Tack för det Taki & Don!!







#1 - - Linda:

Tack, fan jag måste bli bättre. Ska ju ha fest på lördag jag haha=)

#2 - - Linda:

Duu när jag kollade in på den där bloggen höll jag på att spy rakt ut, vilken jävla människa har sån blogg? Måste ju vara helt dum i huvudet.

#3 - - Linda:

Haha men va fan kunde inte du sitta där inne och dra en truddilutt då=)

#4 - - julia:

snygga smycken mammsi!