God Jul till alla er som läser min blogg!

GOD JUL önskar jag er som läser min blogg.
Nu har jag bloggat sedan April iår och jag tycker fortfarande att det är kul.

Hoppas att alla ni får en riktikt trevlig dag/kväll och att ni både får och ger paket.
Personligen så tycker jag att det är roligare att ge än få och att få se glada ansikten som tycker om det man köpt.

Dagens schema blir:

Äta gröt frukost snart

13-17 så åker Jossan & Julia och firar med sin Pappa, Extramamma Monika , lillebror Hampus och sin storebror Christopher.

Sedan kommer alla hit och vi ska äta så till julbordet blir det:

Jag & Taki
Mor & Far
Don & Adam
Josephine & Julia
Christopher

Robin kommer lite senare..
Christer är med sin mamma och släkt:-(

Efter maten kommer tomten!!

Stor God Morgon julkram till er alla!!



#1 - - Annika:

God fortsättning på julen.Mysigt med jul men ack så fort det går.. ni spela Buzz och vi Singstar (ABBA) åhej vad det lät illa. Fast himla kul att få show´a lite.Mysigt att få rå om sina föräldrar, jag träffar mina i morgon. Ha en fortsatt skön kväll. Ps! Snygg blogg.Ditt mobilnummer har försvunnint i min mobil, har en ny nu med samma nr, men nått tok har skett så du finns ej i t-boken. Jag har en kul..lite snuskig grej att skicka..fast söt. Kram Nya trånkanankan